ett vidrigt ämne

Igårnatt kunde jag inte sova pga att jag mådde jätteilla, det kändes som att jag skulle spy när som helst. Och att spy/magsjuka är verkligen bland det värsta jag vet, viiiidrigt! Men som tur var så spydde jag aldrig.
Men när jag endå skriver om en äcklig sak så kan jag endå fortsätta lite till.
Igår när jag skulle kolla på min brors nya kamera så bläddrade jag lite bland bilderna, märkte att han hade spelat in en film så jag kollade på den, och gissa vad? Han hade såklart filmat när hans kompis spydde som en galning i buskarna. Kompisen stoppade fingrarna i halsen och spydde jättemycket, flera gånger om. Och min bror stod och filmade och gapskratta. Är inte det typiskt killar egentligen? Jag menar, hur många tjejer skulle få för sig att filma när ens tjejkompis spydde i en buske? Inte jag i alla fall. Tycker det är vidrigt. Det kan ju ändå inte vara speciellt kul att kolla på filmen sen.
spy och kräk/ Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0