första skoldagen

tja, första skoldagen gick bra. Det var såklart kul att träffa alla igen. Vi har fått en ny kille i klassen också, Jonathan heter han.
Vi fick nya sheman, det ser ganska bra ut förutom att vi slutar mycket senare varje dag. Sedan ska vi börja ha ett nytt ämne på skolan, "livskunskap" heter det. Ja, annars ser det nog ut som vanligt.
HAHA, på vägen hem så börjar det spöööööregna när jag cyklar. Så jag hade inte en enda torr fläck på byxorna när jag var hemma, bara på baksidan då. Hur lyckas jag cykla hem när det börjar ösregna två dagar i rad? Vad har jag gjort för att förtjäna det? Haha, så fort jag kom hem tänkte jag "detta måste jag ta kort på", så jag tog kort på mig själv, genomblöt. Så det är klart att jag lägger upp ett kort på blöta mig.

klicka för att förstora bilden.



kunde inte låta bli att ta några bilder på min underbara katt när jag ändå höll på, så ja här kommer dem.

puss på värdens sötaste och snällaste katt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0