hej raringar

hey you! Idag (igår) ställde jag klockan på 9:00 för jag tänkte att jag ska börja vänja mig vid att gå upp tidigt nu när skolan börjar snart :) Idag har jag mest relaxat, sett på TV och suttit vid datorn, typiskt mig. Har värsta ont i gommen nu för jag åt en stekhet panpizza förut, haha. Har druckit minst en liter pepsi idag med, ghad. Haha, när jag skulle äta mackor förut så såg jag att det låg en jättesöt liten parfymburk på bänken, och ja ba: "åh, parfym!" och började spruta massa på mig, sen när jag skulle lukta så var det ju självklart en äcklig herrparfym! Så jag gick runt och luktade skit hela dagen, pinsamt läge.

Eftersom jag aldrig lägger ut bilder på mig själv så tänkte jag göra det nu.
var berädd på att bilderna är 100 % sminkfria (eller okej, jag har genomskinligt läppglans, men det räknas inteee!)
     

DONE
ha det bäst, häst.
puss på er alla / Linnea

Kommentarer
Postat av: sofia

Coola bilder!

2008-08-09 @ 22:12:43
URL: http://ffian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0