here we go again...

Okej, nu kommer en lista till, vet att det kanske är tråkigt att läsa, men det är bra tidsfördriv! Flåt.


BRUKAR DU:
Peta dig i näsan: japp, hela tiden! MUMS. (skämtaaaaa)

Titta på dig själv i spegeln: Every day, every hour.

Gnälla: har du hört talas om gnällspik? Jag är en sådan. (men gnällar iofs bara på mamma&pappa, lite för ofta kanske...)

Skrika: nej, hatar att skrika, här tar vi det lugnt serrö!

Sova: Nej herregud, såklart inte, jag är väl ingen utomjording heller?!

Ha ångest: alldeles för ofta

Skada dig själv med flit: Nej, hur orkar man ens lägga energi på sånna onödigheter?

Ta mediciner du inte borde ta: Nooo, dude!

Vilja dö: Nä, inte det heller.

Drömma mardrömmar: Ja, drömmer alltid mardrömmar typ :(((

Drömma sexdrömmar: Ah, faktiskt ;)

Ta droger: Nej, så dum har jag inte hunnit bli än (kommer inte bli tillräckligt dum för att ta det heller)

Försöka vara annorlunda: HEHE, I'm a original kid, you know.

Klä dig i svart: Ja, eller aldrig bara i svart, men jag har ju massa svarta kläder, såklart!

Gå till kyrkan: Inte frivilligt, men snart är det ju konfirmation för min del...

Gå i skolan: Yes, baby.

Röka: Nej, idiotiskt! Fast jag har ju testat några gånger, hihi. 

Ha sex: Nope

Ljuga: Nä, bara smågrejer isåfall, typ som: "Nähä, jag tog inte alls den sista kakan, mamma!"

Hata folk: Hata är ett alldeles för starkt ord för mig. 

Lita på folk: Nej, egentligen inte. Om jag säger en hemlis till en kompis så räknar jag inte med att personen inte säger det till någon annan... Lite synd, faktikst!


VEM:
Saknar du: Klasstjejerna!

Vill du döda: Nä det är lugnt, jag överlever...
Rörde dig sist: Hmm, min ipod? (a)

Vill du slå: är för snäll för att slåss (inteeee)

Vill du kittla:
 Roas inte av sånt, haha.
Kramade du sist: Maaaaam <3

Vill du prata med: Kompisar.

Skrek du på sist: Brukar inte skrika. haha.

Vill du vara som: 
someone I used to know
Sårade dig sist: pappa kanske? den jäveln!! (HAHA, ne men jag vet inte)

Vill du bli galet full med: Jennifer, haha! :)

Gjorde dig riktigt glad senast: riktigt glad har jag inte varit på ett tag, hur sorgligt det än låter, haha...

Fick du sms från senast: Jag brukar inte sms:a med folk, :)

Ringde dig senast: HEHE; mamma kanske? 

Är vackrast på jorden: åh, vad svårt! Jag tycker faktiskt de flesta är vackra och unika!


HAR DU:
För många vänner: Man kan inte få för många vänner! Eller jo det kan man faktiskt, haha.

Förföljelsemani: öh va? squze moi?

Tvångstankar: Ja, and i fucking hate it!

Någon annan psykisk sjukdom: 

Någon fysisk sjukdom: Nej har jag ju skrivit!
Någon skada: En skorpa på knät? (A)

Färgat håret: eh ja.

Brutit några ben: Nej, brutna ben är inget för mig.
Några piercings: Tre i öronen, men vill bara ha två så jag låter de tredje växa igen :)

Egen dator: Nä, i våran familj så deeeelar man på allt! haha.

Bra självförtroende: Nej, absolut inte! Men jag försöker verkligen bättra mig med det..

Kysst någon: yes sir.

Haft sex: Nä, ska vi knulla? 
Köpt kondomer: jomen nej!

Tagit nakenbilder: nja, inte direkt haha.

Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej, är dålig på sånt.

Bjudit ut någon: hm, nä? 

Varit kär: inte på riktigt.

Dumpat någon: ohja!

Stulit någonting: Nä, eller småsaker som smågodis och sånt.

Lämnat landet: Ah, ofcourse

Tuttat eld på nått: tutte hit och tutte dit. 

Gjort något olagligt: yes, I'm a bad kid. 

 

HUR:
Går du: 
Jag sätter den ena foten lite snett framför den andra och sen fortsätter jag så...
Svarar du i telefonen: Hemtelefon: "Hej, det är Linnea" mobil: "Ah hallå?" eller "heeeeej"

Fördriver du tiden: datorn är min bästa vän. haha.

Mycket pengar har du: lite över två tusen tror jag. Men sen har jag ju sånt där sparkonto också, såklart.

Tjänar du pengar: pappa pröjsar

Ofta diskar du: diskmaskinen sköter det så bra, så.

Ofta städar du: För sällan, men jag städade ju idag! MÖHÖ

Många stör du dig på: Waaay too many, bitch!

Ofta träffar du din familj: Every freak'in day! 


TROR DU:

Att du kommer bli något: 
jag kommer väl alltid vara något? 
På gud: åh, alltså. Jag vet inte. Är inte jättekristen men jag kanske tror lite på honom? typ.

På rymdvarelser: öh klart, vem gör inte det lixom?!?!

Att folk tycker om dig: de som känner mig, förmodligen. 

På ett liv efter detta: Njäää, eller jo om jag tänker efter, så kanske!

Att fiskar kan tänka: absolut! Eller? näääää? Har hört att dom inte kan det, men de måste de väl kunna?

Att du kommer leva länge: nja, sisådär 78 år skulle jag tippa på. Men lever gärna längre! :)

 

 

PUSS o HEJdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0