världsrekord®n

tjao. HAHA, igår la jag mig vid halv elva och idag vaknade jag kl 1! helt sjukt, har alltså sovit i 14 timmar, damn, tror aldrig att jag har gjort det förut :o Idag har jag bara chillat. Det har regnat hela dagen, inget badväder precis (eller det är iofs sjukt mysigt att bada när det regnar, men ni fattar...). Så jag har läst en tidning, suttit vid datorn, kollat på South Park (haha, det är faktiskt kul), Punk'd och Sex and the City. Min katt går runt och är as-rastlös, tycker lite synd om henne (noooot). 
Men imorgon får jag väl ta tag i mig själv och hitta på något, även om det regnar och himlen är svart, hähäää.
Men nu är jag trött, får la sova min skönhetssömn, lär behövas, mjehehehe.
ÅH, snart börjar skolan = betyyyyyg! öh öh öh öh NOOOOO!
Men puss på er mina skönheter, yo yo yo yo . 
Ha en bra dag ( det är ju faktiskt en ny dag nu :o) 
puss än en gång, kan lixom inte sluta skriva...
tre, två, ett, noll - hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0