mums

hej, igårkväll såg vi en dokumentär där de handlade om fem familjer med 10 eller flera barn. Jag fattar helt seriöst inte hur man kan vilja ha typ 13 barn och ändå vill ha flera. Det är så sjukt egoistiskt eftersom de som har så många barn bara är rädda för att bli ensamma, de vill hela tiden ha något att göra. Men hur kul kan det vara för barnen som har tolv syskon? Man får t.ex. aldrig lugn och ro, inte den uppmärksamhet och kärlek från föräldrarna som man behöver, dela rum med ett eller flera syskon osv. För vilken förälder har tid och kärlek så att det räcker till 13 barn? 
Någon som håller med mig?
Nu sitter jag och väntar på att min kladdkaka ska bli klar, först brände jag smöret, men tänkte skit samma och hällde ner det i äggen&sockret, men det blev helt fucked up så jag hällde ut det och började om, men nu blev smeten iaf peeerfect!
Nu är den klar, puss på er!
adios amigos

Kommentarer
Postat av: Askungen

Syndiga chokladkaka, kladdkaka gör jag nu det här hemma!

2008-08-12 @ 17:18:43
URL: http://www.metrobloggen.se/askungen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0