en perfekt födelsedag!

hey, tänkte skriva här igår men mina kusiner klängde på mig hela kvällen, bööööh. Så jag skriver nu vad jag har gjort idag å igår. ett två tre:
igår: jag fyllde år, (det blir i förrgår eftersom klockan kanske hinner slå över tolvslaget). Sen var jag med Määggie och Carro, vi åkte båt till en holme och la oss, badade, men sen när vi skulle äta våra mackor vi tagit med oss kom det massa getingar som ville kela med oss, så vi åkte därifrån till kårevik och var där massor&badade, sen åkte vi runt med båten massa, köpte godis osv. Sen när jag gick hem kl 5 så var det middag med la famille. Kusiner, faster och farmor var här och vi åt god mat och tårta, yo. Sen gick jag, tove, lucas&alicia och badade på nya bryggan, wooormt! Sen hände det inte mkt. Jag fick maaassa pengar och en cykel. 
idag: Jennifer J kom till mig vid elva, vi gick och badade och sen lärde hon mig spela backgammon (tror jag det hette?!), haha jag ägde henne ;) Sen gick jag hem från henne och var med Frida i kårevik, vi badade&solade massor och så, sen gick vi till kiosken och köpte glass, sen gick vi hem till mig och sen gick vi till kårevik och där mötte vi Mäggie, vi badade lite till och sen gick hem till Mäggie, sen skulle frida åka båt med sina päron (?!) så då cykla jag å mäggie hem till mig, köpte glass i kiosken, gick till mig, cykla till hennes sjöbod, spelade kort, åkte båt, åt ost och kex, hihi, spelade massa kort (jag vann hela tiden, såklart), osv. Och nu sitter jag häääär, nyduschad och trött :) Har ont i ryggen, ville skriva det med, så att ni kan tycka lite synd om mig lixxxom. 
Men nu ska jag nog sova, hihi. 
poss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0