barnvakt & en försenad födelsedagspresent

tjo, jag glömde inte att skriva igår, men jag kom hem halv två så jag orkade inte, satt barnvakt för Albert och Viggo på kvällen, annars gjorde jag inget speciellt. Fick min födelsedagspresent av Tove. Det var tre par supersnygga trosor, haha. Nu är det bara anton som inte gett mig present, fast han har inte vart hemma på ett tag. jaja, bla bla bla.
Idag har jag inte gjort något speciellt, typ kollat på mobiler och så, funderar på att köpa en ny, nu när jag har fett med cash, höhö. Fast jag använder ändå aldrig mobil så jag tror inte att det blir av... men vi får väl vänta å se.
Om det händer något idag så skriver jag igen, men idag har jag inte gjort ngt speciellt som sagt. Jo just det. Jag vaknade av att det ringde kl 9. Men farmor svarade så jag somnade om direkt, men så kommer hon in till MIG (varför just mig?!) och säger "Linnea, jag hör inte vad han säger, kan du svara?". Så jag får svara och det är Tommy, osv. Sen kunde jag typ inte somna om. HAHA, kul å veta typ. 
Men nu ska jag göra något kul, I hope. 
puss på snoppen / LINNNNNEA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0