yeah, that's right

hallå! Jag var ju barnvakt med Magdalena igår, det gick jättebra, barnen var snälla. Eller William (1-åringen) var förkyld så han grät hela tiden typ, skitjobbigt! Men han somna i alla fall vid sju, fast han vaknade och grät i en timma typ. Amelia somnade vid halv tio typ. Vi åt kebabtallrik. Maggan ville kolla på Pearl Harbor. Jag tyckte den verkade skittråkig så jag gjorde andra saker, (var inne på datorn, haha). Jag fattar verkligen inte hur alla (ja, nästan ALLA!) kan tycka att den filmen är så himla bra :o Vi la oss vid 2 och idag vaknade vi kl 8 av att kidsen skrek och hade sig. De hållde på så i 1-2 timmar. Men vi somnade om sen och vaknade vid tolv. Så skulle alla gå så vi hade huset för oss själva, så vi åt frukost i lugn och ro, osv. Sen gick vi till Magda och spelade lite kort (jag vinner all the time, så ge upp!) osv. Sen skulle hon rida så jag cykla hem. yes, that's it :) Och när jag kom hem så hade jag 120 olästa blogginlägg på bloggkoll.se, jobbigt läge haha!
Idag åkte Tove tillbaka till Norway, skönt haha. :) 
OH NO, imorgon är det skola! shit bananas, I fucki'n hate it! Har bara tråkiga lektioner imorgon med, grädden på moset där alltså.
Åhnej, nu skriver jag bara massa tråkigt, inget kul å läsa. Sorry darlings. 
ajöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0