SSSSSSSUR!

hej. FAN vad sur jag blir! Alltid när jag RÅkämpar med något så går det åt helvete. Försökte nyss göra ett armband själv, av pärlor som jag fick för ett tag sedan. När jag var klar med det första så gick såklart spännet upp, då gjorde jag ett nytt, och när jag var nästan klar så märkte jag att tråden var för kort, så det gick åt pipan det också. och förra vecka när jag skulle göra ett armband med samma pärlor men med en annan tråd, så satt jag i en TIMME (!) och försökte knyta tråden i "hänget'' (eller vafan det heter), men tror ni att det funkar eller? NEJ! Det är fan bara massa slöseri med tid! Ska aldrig mer vara flitig och göra armband med små pilliga pärlor. ALDRIG!
Idag fick jag reda på att jag låg på VG på engelskan, känns väldigt skönt faktiskt! :) 
Jag har tänkt på att mitt sockerberoende börjar minska. För när jag väl äter godis så är jag faktiskt inte så sugen, förr var jag ju sugen hela tiden. Men inte nu! Nu är det nya tag! Ska kanske ha som nyårslöfte att sluta äta godis? HAHAHA, nej aldrig. Skulle inte klara en dag, för det är ju mycket godare att äta godis när man vet att man inte får, typ. Jag vet redan vad jag ska ha för nyårslöfte, men det håller jag för mig själv. Det är inte det att det är hemligt, utan mest för att det blir mer seriöst om det bara är jag som vet det, typ. Nu ska jag ta en fet dusch, sedan kolla på favoritpogrammen!


 

imgres.jpg  imgres.jpg

              DH                                   UB

 

 

 

Adios amigos, vi ses imorgon, det vet både du, jag och bomullstussen i min sko.

PUSSSSSSSSSSSSS minus SSSSSSSSSSS

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0