ett litet HEEEEEJ

holabadolatittaunderkjolavadfinnsdär?ennakenmilitärmedsnoppochgevär!
hej. Har egentligen ingenting kul å skriva så jag skriver lite småååå-sköna citat, för sånt kan vara kul iiiiibland!

jag; pappa, snart fyller jag år! :D
pappa; jaa, då blir du en sån där.... FJORTIIIIIIIIS!!!   (ni skulle hört uttalet, oooomg! HAHA)

senare när vi äter så jag sitter och luktar lite på mammas vin osv.
pappa; men Linnea, du kan ju inte dricka än, du är ju inte ens en fjortiiiiiiiis! (samma dåliga uttal) 

haha, ni tycker säkert inte att det är roligt, men det skiter väl jag i, haha :))))


ååh, låt värmen fortsätta så blir sommaren tio gånger så bra som den varit hittills :))) +++ )

imorgon så ska jag sova hos Lucas och Alicia för hela min familj ska på bruce  Springsteen (inte tillsammans då, men ni fattar).
Fast fan som Anton är så går han idag OCKSÅ. jävla loser. Orka gå på samma konsert typ två dagar i rad? Men han sa typ: "Om han (bruce) spelar någon bra låt på fredag som han inte gör på lördag så kommer jag få sån jävla ångest och ångra mig hela livet!" HAHA, lol.
Så i tisdags beställde han biljetter till idag med. HAHA, han har gått på fyra konserter på bruce på ett halvår. (sthlm, london, gbg&gbg). HAHA, jag vet att jag skriver ointressant inoformation men jag är på skriv-humör, fattaru? nej, jag räknade inte med det heller... 


OKEJ, nu har jag skrivit av mig LIIIIiiIIIiiTE!, puss pårej snyggast ;) 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0