friends

tja, har glömt att skriva på några dagar, så skriver nu.
måndags: Jennifer J kom till mig vid nio och vi gick ner och tog ett kvällsdopp, sedan gick vi hem till mig en stund och sen gick vi till nya bryggan igen å satt och pratade, sen gick vi upp till henne å käka glass å kollade på TV. mys
tisdags: Tove B, Lotta & Astrid och deras föräldrar kom på kvällen så vi käka middag ihop, kollade på TV åså. trist :P
idag: Var först med emma, hennes katt har fått kattungar, aaassöta! Vi typ kelade med dom och satt vid datorn åså.
Sen så gick jag hem och åt o så, sen var jag med magdalena och Carro. Vi åkte båt, badade massor, haha, vi simma runt med en fet luftmadrass från maggans sjöbod till hopptornet, så alla tyckte vi var helt wierd typ, haha. Sen åkte vi massor med mera båt, gick hem till Carro en stund, åkte mera båt osv. askuuul :)
Och imorgon fyller jag år, imorgon wooooooooooohoo. yeah my god. en riktig fjortis typ, dah (driver)
puss på asset, mina små kycklingar.
älskar er alla (inteeeE)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0