åh kära soool, du är så cool!

äntligen sommarvärme!!! det var änna på tiden... 
Har solat idag i två timmar typ, men jag får typ ingen färg :o featta. 
ÅH, blir så jävla irriterad på Anton! Orkar inte skriva varför, men han är så jävla kaxig, typ tror att han vet allt när han inte vet ett piss. Längtar så jävla mycket tills han flyttar hemifrån. Fast han är ju så jävla omogen så det lär ju dröja... 
Har gjort egen glass idag, med vaniljvisp och daim! mmmmums. 
Sen har mamma hyrt fyra böcker till mig på the bibliotek, ooorka! 
Jag kom på att jag bara har badat tre gånger denna sommaren. shit! Fast det har ju inte vart speciellt varmt åså, men treee gånger?! känns ju sådäääär lixom. 
have a nice life, suckers :)
solpuss/ Linnea ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0