JAG ÄR HEMMA! :)

tjo, okej jag kom hem igår vid den här tiden, men har inte orkat skriva förrän nu, är såå trött. Men nu ska jag berätta lite om "resan" som jag lovat att göra, heheh.
Vi började åka till Norge förrförra måndagen kl 6. Segt, åt frukost nånstans i norge. Sen tältade (!) vi på nån camping. Dagen efter sov i i en stor stuga på en camping, var för kallt för att tälta (thank god). Nästa dag så sov vi också i en stuga. Egentligen skulle vi stannat till fredag/lördan men det var så jävla kallt så vi åkte till mormor i Luleå på torsdagen :) Så vi kom fram vid åtta och så... Hos mormor har vi badat, solat, shoppat, kollat på filmer (Juno, American gangster och Kid Svensk), haft släktmiddag, kollat på bio (Mamma Mia!) och hälsat på släkten. Mysigtmysigt.
Tove och Anton har haft fest var sin helg så det var ganska söligt när vi kom hem, fast dom hade städat.
Men iaf, på vägen hem åkte vi till en camping å tältade (vet inte varför mamma å pappa har fått för sig å tälta?!?!?). Så den kvällen skulle jag å mamma köpa mat som vi skulle äta, men vi kom på att vi kunde äta pizza ist. Så när vi står där och har beställt så kommer det inte en snubbe som tigger pizza, men han får ingen eftersom han inte betalar för den, så står dom och bråkar i tjugo minuter typ, jättearga på varandra. Och vi bara står där helt chockade typ. haha, pinsamt!
hahahaha, sen kom det en raggarbil med fyra killar i 18års-åldern i. Dom hade polissyrener som tjöt och en fet megafon som dom skrek i. HAHA, dagens ungdomar. Orka hålla på så lixom, väääääx upp.
Idag har jag läst tidningen i solen och steeekt. Är fortfarande inte brun vilket känns sådäääääär lixxxxom.
Ah juste, Berit och Mats har gift sig också, gulligt, dom är så gulliga, supergulliga (överdriver som fan).
Ååååh, jag har ingen rolig på msn, åhåhåhåhåh. adda mig: [email protected] (klaga inte på nammet, gjorde den när jag var typ 8 år).
MEN PUSS PÅ ER!, syns inom kort, I hope.
kyss o smek/ Linnea, du vet hon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0