kusiner & godis i mängder

hey! Har sovit hos Lucas&Alicia igår/idag. Igår tog vi tog ett kvällsdopp, sedan åkte vi till godisbutiken (den var enorm!! fanns typ 200 sorters lösgodissmaker utan att överdriva!!). haha, hände massa pinsamma saker i godisbutiken som jag inte orkar skriva nu. Efter det kollade vi på 'pappa polis'. Efter det var klockan typ tio-halv elva (tror jag) och lucas&janne hade somnat i soffan så jag&alicia skulle gå upp å lägga oss. Men jag var inte trött så jag höll henne vaken. Men så skulle hon gå ner å hämta tandkräm för vi hittade ingen här uppe. och då märkte hon att alla sov. Och efter det så sa hon konstant: "Asså Linnea, alla sover, fattar du att vi är uppe mitt i natten eller?! alla sover utom vi!). Haha, jag ville ju inte förstöra det roliga och säga: "men klockan är bara halv elva, det är inte ens natt än!" så istället sa jag: "jaa, shit vad coolt! Det är ju bara coola tjejer som är uppe mitt i natten. Du måååste bara berätta detta för alla dina kompisar!". Sen efter det spelade vi gameboy, jag lånade lucas gameboy. Det sög. Så efter det la vi oss för att soooova. Och jag tappade mitt bästa örhänge, damn vad syyynd vavavava! :( Dagen efter så vaknade jag av att Alicia rotade i lådor och skulle se på film. så vi kollade på någon inspelad film där lucas var typ 3-4 år. Sen kom mamma&pappa och dom vid 1 och släktkalaset bööörjade, woho! ;) Av oss fick Alicia nån slags cd-spelare med inbyggd mikrofon och webkamera (eller vad man ska kalla det) där man kunde se sig själv när man sjöng. Så hon satte på 'spökligan' på hösta volym och försökte digga med i texten. HAHA, gulligt värre! Också hade hon fått barbieskor med inbyggda hjul på som man kunde trycka in om man ville. typ healis (stavning?!) heter det :z Känner att jag skriver jättetråkiga saker men jag kan inte sluta skriva, sryyy. 

blöt PUSS! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0