kärlek till er, mina vänner!

hej alla fans. Idag har jag vart med Louise (som för övrigt fyller år imorgon, grattis!). Vi gick å badade, det var kallt och jag brände mig på en brännmanet, (?) alltså, jag kände något slemmigt, manetigt och kände att jag hade bränt mig, men vi såg ingen brännmanet, mysko. Men vi satt mest vid bryggan å pratade å shit. Iaf, sen så gick vi och då mötte vi Annie&Rebecca. Så vi köpte glass med dom :) Efter det så gick vi till Annie å spela tjejsnack (hehe) men det slutade med att vi busringde som fan, fast det var bara jag som vågade prata/ringa, haha. Sen skulle annie till åstol och rebecca skulle hem till sig. så jag och louise gick hem till mig å chilla. Sen skulle hon hem. Jag kollade på någon psycho film med mamma, 'mun mot mun' hette den. Helt störd var den, sämst typ, för antingen viskade dom så att man inte hörde vad dom sa eller så skrek dom så att man inte hörde heller, så vi satt å mixa med volymen hela tiden. haha, kul å veta, javisst. Nu sitter jag här å lyssnar på musik och är lite sådär halvtrött. Om två dagar åker vi till mormor genom Norge, jag viiiilll iiinte!! FAN, vaför? ska vara borta i tvååå veckor. damn gorilla mixxxxx. Men samtidigt så ska det bli lite mysigt såklart. Alltid trevligt att träffa lilla mormor också <3 och kusinerna och morbröderna (nooot!) såklart, heeeeheee. 

Lovar att skriva imorgon också, för sen kan jag ju inte blogga på två veckor "/ that's too bad.

puss på snygg.
/your Linnea, gduska.gff-wvrevbtryul



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0