haha, analsex!

HAHA, dagens roligaste: Jag och några i klassen gick in i biblioteket, vi satte oss vid ett bord där det låg en bok. Jag och Rebecca började läsa den och märkte att den var "snuskig".
Rebecca: vad är analsex?
Jag: Haha, eeh asså, det vill jag ju inte säga ^^
Rebecca: jomen komigen, vad är det?
en timma senare, efter SO-lektionen.
Rebecca till Hans(lärare): Hans, vad är analsex?
Hans: eh, det är när man har sex i rumpan, det flesta tycker att det är obehagligt, men vissa tycker att det är skönt. Det är ungefär en procent av sveriges befolkning som har det.

HAHAHAHAHA, vi andra höll typ på att skratta ihjäl oss. så jävla kul (ni kanske inte fattar, men tro mig, det var kul!)

för övrigt har det varit en ganska slapp dag. slutade vid kvart över ett ungefär. Ska ha klassdag imorgon, och ja, jag kan ju skriva mera då! :) 
puss sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0