klassdag! :)

idag hade vi klassdag, med klassen , haha :) Det var feeedt blåsigt, asså verkligen sjukt blåsigt! Iaf, så bergsklättrade (?) vi. Asså när man sitter i sele och kråmar sig upp för berg. Det var sjukt läskigt, jag trodde jag skulle dö, inget jag gör om direkt. Vi grillade även korv, fast jag hann inte äta ngn eftersom dom åt när jag klättrade :( Också fick man massa flygande naturgrejer i ögonen + sjukt rufsigt hår. Men trots det så var det en mysig och trevlig dag :) Vi hade med oss eget godis och dricka som vi satt och mös med. En myyyysdag :)
OCH NU ÄR DET SVEEEERIGE-MATCH!!!!! HEJJJJAAAAA SVVVEEERRRIIGGGEEEE!!!!!!!!! ffs.
nu ska jag hämta sverigemössan och hälla chips i en skål.
puussssssss
(två dagar kvar till skolavslutning, vad sägs om det, vaa???)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0