shopping & liseberg

tjolahopp! Jag har bestämt mig för att blogga, kul va? :)
Idag var jag i Stenungsund med mamma och shoppade. Köpte en grå T-shirt och två par svarta skor. Så nu är jag fattig, känns tomt eftersom jag inte varit det på ett tag nu...
Förra månaden fixade farmor ett blogg/dagbok-program till mig, skrev bara några inlägg sedan glömde jag av den. Och nu när jag skulle skriva på den så stängdes hela datorn ner, så jag skaffar en internetblogg istället, hehe.
Jag lovar att försöka skriva varje dag, men det blir nog ganska svårt...
Jag var på Liseberg i fredags med Frida, Jennifer och Evelina. Vi hade jätteroligt och åkte alla läskiga saker. Gillade inte uppswinget. 
Ha en bra dag/kväll! /Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0