slapp skoldag!

sho, ännu en slapp dag idag :) Först hade vi en slapp bild-lektion, sedan håltimma på idrotten. Så vi hade rast från halv tio till halv tolv, sedan hade vi NO i 25 minuter efter det så hade vi tyska i 30 minuter, så vi slutade en halvtimma tidigare. Har spelat massa volleyboll med flickorna idag på rasterna., :) När jag kom hem så la jag mig och solade i två timmar.  sedan kollade jag på tv i två timmar. Nu väntar jag på pappa som ska komma med pizza :D sen blir det nog att titta på talang 08. Hoppas på att åka till Stenungsund i morgon och köpa avslutningskläder :D Mamma är i Italien och Anton är i London, eftersom du undrade ;)
puss på er söt-nosar som läser min blogg. (ingen som gör det, men ändå)
Auf Wiedersehn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0