Hello Sunshines :)

Idag åkte jag till stenungsund med papi :) Jag kollade jättemycket på avslutningskläder men hittade inte något bra, köpte iallaflall ett linne och två T-shirts, får se hur det blir :) När vi kom hem så hjälpte jag pappa att skala potatis för han skulle ha "killkväll" med potatissallad och grillad kyckling och kött. Så nu sitter pappa ute på altanen med massa kompisar och lyssnar på hög musik vilket betyder att jag inte kommer kunna sova :( Mamma sitter på flyget hem nu :D Längtar faktiskt lite efter henne, så det ska bli härligt. :)  Just nu är nog Anton på Bruce Springsteen konsert i London :] Nu sitter jag och lyssnar på music och chattar med emma, haha ;)
Men puss på en varm dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0