grön dag

Hello people. Idag hade vi 'grön dag' i skolan. Först hade vi poängpromenad, sedan spelade vi brändboll mot 7b1 (vi vann, så vi kom till final) sedan hade vi lunch, efter det final i brändboll mot 7a1, vi förlorade mot dom som alltid. Efter det så åkte 7:orna och 8:orna till Häggvall och kollade på någon dansshow, skittråkigt! Dom dansade typ klassisk jazz eller något? he-he. Efter det fick vi gå hem. Emma knackade på min dörr för att hon hade glömt nyckeln, så hon var utelåst. Hon ringde sin mamma och sedan gick vi in till mig å spelade kort. Efter det gick vi hem till henne (det låg en nyckel i blomkrukan) och kollade lite på TV, sedan satt vi vid datorn och efter det gick jag hem. Åt lite kakor och så... Jag hade fått ett brev från farmor, har namnsdag imorgon så det var ett grattiskort och en 50-lapp i brevet. Sedan märkte jag att FRIDA-tidningen hade kommit, så jag läste den. Ja, så har min dag sett ut ganska exakt, nu vet ni! puss på er.
kram Linnea.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0