tjejerna mot killarna.

Puss på en lång och trevlig dag :D Först vaknade jag, grattade mamma på mors dag och gav henne mitt paket. Sedan hjälpte jag henne att göra jordgubbstårta. Sedan åt jag och pappa jordgubbstårta och efter det åkte vi till granny på mors-dag middag. Lucas och Alicia var där tills halv fyra, vi spelade gogo's ^^ Vi åt mat och sedan jordgubbstårta igen (inte samma då). Vi var där tills typ kl halv sex. Sedan åkte vi hem och vid sjutiden gick jag till pizzerian för att träffa Frida och Magdalena. Efter det gick vi hem till Magda och hon åt pizza. Vi bestämde oss för att spela kubb, eftersom vi var ojämna lag så frågade vi jennifer om hon ville vara med, hon kunde inte. En minut efter det så cyklade Erik och Filip förbi och då stoppade vi dom och frågade om dom ville spela kubb med oss, det ville dom. Så vi spelade kubb, killarna mot tjejerna. Vi vann var sin gång :) Efter det cyklade vi ner till bryggan, det var dött där så vi cyklade tillbax. Men Erik och Filip skulle gå hem så jag, frida å määägie gick hem till mäggie och gjorde ingenting, haha. Men sedan efter en kvart så gick vi hem. Och nu sitter jag här :D
Denna dagen får fyra av fem toasts, kanonkul!
pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0