skeppÅhoj

Tjola. Idag var jag i Göteborg med mamma och syster. Vi tittade på student- och födelsedagspresenter och bal- och studentsmycken åt Tove (syster). Hon hittade lite smycken och presenter och så. Jag köpte dock inget... 
Provade den nya glassen 'Magnum Mayan Mystica' (eller vad den nu heter..) den var inte speciellt god, smakade typ kanel/saffran och honung eller något. 
dagens låt: A drop in the ocean- Ron Pope.
Puss på er! / Linnea.
Måste bara skriva att jag stör mig på att när jag markerar massa ord med fet text så blir bara mindre än hälften av dom med fet text, och då ser det ju bara konstigt ut, hahaha. var bara tvungen att påpeka det. hejhej.
(nu etc så blev bara 2-3 ord med fet text när jag hade markerat typ tio.... stööööört, ska sluta med det nu, fan. hejdå jävla blogg!)
kan testa här då, jag skriver 'fet' med fet text på följd efter varandra, så der man ju resultatet.
fet fet fet fet fet fet fet fet fet fet fet kizzeeeee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0