Läs inte detta

eller jo :)  Igår var jag med Frida och Magdalena igen, jag skrev ett inlägg då, men jag såg att det inte uppdaterades :(
Idag hare varit en kort dag i skolan. schööön, härlich :) älska tisdagar, för sedan äre Gossip Girl och Desperate Housewifes! ÅÅH, jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig på studenten eller skolavslutningen :( Mamma åker till Italien inatt så henne kan man inte shoppa med, och jag shoppar bäst med henne :o Men shit same, det fixar sig säkert :) Jag tror att Anton har åkt till Norge nu med, men jag är inte säker, HE-HE. 
Det är svinvarmt nu :o Det är ju bara lite jobbigt att ha värsta varma när man går i skolan, varmt ska det vara på sommarlovet, hahaha. 
Men pusssssÅhej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0