En typsik Söndag.

Hej vänner! Alla datorerna i huset är verkligen SJUKT (!) sega! Det tar typ tio år för dem att ändra sida, jättejobbigt. Jag sket i gudstjänsten idag, pallade inte trycket, haha. Nej men man behöver ju bara gå på 3 av 4 i månaden och jag har gått på typ 6 av 7 gudstjänster hittils, så det är lugna puckar.
Jag har precis bakat Lolos (min gamla dagisfröken) chokladkaka! Den blev ganska bra. Funderar starkt på att gå på en promenix sedan, har inte vart ute något idag. Fast jag hatar att gå, så jag får se.
Nä, nu får jag väl sluta skriva och äta ch-kaka. Hejdå!
Chokladpuss.
(kom ihåg, det är inte farligt att kommentera. Jag har ju inte fått nån kommentar på flera dar!(det rimmade))


Kommentarer
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hej! Om intresse finns för ny design till din blogg, kika in hos mig, möjlighet till personlig design finns också. Välkommen!

2008-11-17 @ 15:50:46
URL: http://babbidesign.blogg.se/
Postat av: Viktoriae

Vad gott med kaka.. :)



Ha en trevlig kväll!

2008-11-17 @ 17:32:22
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0