Jag är mäktig!

Hej! Vad gör ni? Jag kom nyss hem från gudstjänsten. Det är ju första advent idag. Det var helt FULLPROPPAT i kyrkan. De fick t.o.m. ta in massa extra stolar för att alla skulle få plats! Jag gick ju som sagt och hållde ett ljus. Erik gick först med ett kors, efter honom gick jag och Christer med var sitt ljus, efter oss gick Carro med en fet bok. Och efter henne gick först barnkören, sedan vuxenkören och sjöng för fulla halsar. Kändes ganska mäktigt att gå där, nästan först, med ett ljus i handen och ett flin på läpparna. Haha, synd bara att jag kände mig jävligt skabbig. Mitt hår var ganska fett och jag hade bara slängt på mig några kläder. Alla andra var ju finklädda och fräscha. Men det skiter väl jag i. 
Idag ska jag bara relaxa. Längtar så till Thailandet! Snart kommer nog mamma och pappa hem också. Great!
Jaaaja, jag får väl hitta på något annat nu då!
Puss. Puss. Puss. Puss. Puss. Puss. Puss. Puss. Puss. Puss. Puss. Puss. Puss. Puss. Puss. Puss. Puss. Puss.


Kommentarer
Postat av: T H E R E S E

Hej! jag läste på kissies blogga att du hade fått en taskig kommentar av henne. Vad sa hon? Jag är jätte nyfiken.

2008-11-30 @ 14:46:48
URL: http://grovaste.blogg.se/
Postat av: Ida

Bra blogg!

2008-11-30 @ 17:44:00
URL: http://shawtylicious.blogg.se/
Postat av: Fan vad chict!

Härligt härligt :) Hoppas att du hittar tillbaka igen!



Vi är 19 år, snart 20 (;

2008-12-01 @ 18:25:21
URL: http://fanvadchict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0