Jag vet inte, inte du heller!

Hej. Har precis kommit hem från Magda. Vi hade mucho kul! Vi kollade först på 'something new', den var ganska kass. Alltså den var inte dålig direkt, men det känns som en sån film som man har sett 100 gånger förut. Efter det flummade vi på hennes rum. Vi skrattade åt precis allting. Och ja, jag fick magkramp. Sedan bakade vi negerbollar (2 enorma, mkt lättare!). Och kollade på Mamma Mia! Har ju sett den på bio, den är ganska härlig! Efter det så "busringde" vi, haha jag vet att det är sånt man gjorde i 4:an typ, men come on, lite kul får man ju haaaaa! Vi rinde iaf till folk på Magdys kontaktlista och det var riktigt jävla kul! 
Aja, i morgon så är det ju gudstjänst för min del. Ska ju bära något jävla ljus, HE-HE. Slipper ju gudstjänsten nu i tre veckor. Just det, det är ju typ krig i Thailand nu! Eller aa, inte krig men det är ju några som blockerar flygplatserna eller vafan det är?!?!?! Så det har inte gått flyg till Thailand på flera dagar! HOPPAS HOPPAS HOPPAS att det går över inom kort, för det vore ju förgäves om vi fick ställa in resan. Haha, nu är jag så trött att jag bara skriver på utan att egentligen veta vad jag skriver om. Ska väl sova nu, får se hur det går, är ju ensam hemma, läskigt!
PUSS!


Kommentarer
Postat av: Isabella

fin bild :)

2008-11-30 @ 10:06:47
URL: http://bellih.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0