Jag visste det

TJABBATJENA! Igår var jag med Magdalena och Jennifer. Vi möttes kl 8 på pizzerian, dom käkade pizza. Sedan cyklade vi till ishallen för att kolla på hockey. Det var p 93/94 som spelade, det var 10 ggr roligare än att kolla på a-laget! Efter det cykla vi hem till magganhaggan och kollade på utröstningen av idol. Johan åkte ut! SÅ JÄVLA BRRRRA!!!! Efter det kollade vi på film. 'I know who killed me' med Lindsay Lohan. FAN vad dålig den var! Riktigt kass, alltså!
Idag åker mamma och pappa till göteborg, de ska på 50-årsfest. Dem kommer hem imorgon. Så jag är ensam hemma idag, om inte Tove är hemma då, vilket hon inte ska vara.
Nu sitter jag och äter godis för fulla muggar! Ska väl kila nu. Ha det toppen! Pusspuss :)
PEACE

Kommentarer
Postat av: johanna

ha en fin dag!

2008-11-29 @ 14:03:34
URL: http://hape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0