pizza, i skolan!

Hej på dig och mig! Vi hade matteprov del 2 idag, gick sådär. Vi fick pizza i skolan idag. Förra terminen fick vi mat för 2,50/person varje dag, det var nästan ingen som åt, skitäckligt! Denna terminen kostar maten 50 kr/termin. Vi får både vanlig mat och vegetarisk, salladsbuffé och oftast pastasallad med någon god sås till. Men pizzan var helt klart den godaste maten i skolans historia, har aldrig blivit så mätt (inte i skolan iaf), helt sick haha. Mamma ringde skolsyster idag eftersom hon skulle göra det. Syster sa att jag skulle till doktorn som kommer till skolan om någon vecka. För att jag typ svankar eller något? Så jag ska få några övningar som jag ska göra innan jag går och lägger mig varje kväll, typ. 
Aja, får väl se hur det blir med det. Nu ska jag pilla mig iväg till TVrummet och kolla om det går något sevärt. 
kiss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0