Regnig fars dag med en tråkig start.

Tjänare. Har precis vart på gudstjänst. Fast idag var det faktiskt roligare än vanligt. För det var typ sångmässa eller något. Det var i alla fall en barnkör och en ungdomskör som sjöng massa. Barnkören var så himla söt. Det var typ barn i 5-10 års åldern som sjöng. Blev förvånad av att de kunde texten så jävla bra, även på engelska. För de flesta av de barnen kan ju inte ens läsa, då är det ju gaaanska coolt att kunna sjunga avancerade låtar. Aja, idag är det ju fars dag! Jag har inte köpt något, men mamma har fixat present, så jag hakar på henne och säger att det är från mig också, som vanligt. 
Mamma har gjort en chokladtårta också, mycket gott! (inte för att jag har smakat än, men...)
Det spöregnar ute, lite trist men jag överlever, tror jag.
HEHE, puss.

Kommentarer
Postat av: frida

Vad gott med chokladtårta :) Hoppas att du får en bra dag!

2008-11-09 @ 17:39:27
URL: http://frridajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0