Strömmen gick!

HEJ snyggingar! Vet ni? Idag hade vi strömavbrott i skolan. Från klockan nio till klockan halv elva typ. Om strömmen hade kommit tillbaka sju minuter senare så hade vi fått gå hem. För då hade dom inte hunnit värma maten. Och vet ni en annan sak? Nästan alla tjejer i klassen skobbade hemkunskapen, så jag var ensam tjej i min grupp. Louise var kvar i den andra, men såg ju henne inte, så... Var det inte lite strongt av mig att inte föjla grupptrycket där eller? va? va? Haha, okej det kanske var en självklarhet egentligen, för dom hade väl ingen anledning att gå hem. Strömmen hade ju kommit tillbaka...¨
Men när jag kom hem vid halvtvå så funkade inte internet, såklart... Så jag kollade lite på TV, sen klockan halv fyra var det konfirmation som gällde, alltid lika kul -ööörhhhmmmmm-
ÅH, i morgon är det fredag! Och vad tycker vi om det? VEEEERY good, ellerhur?! aJa, nu ger jag mig. Får väl duscha eller något nu. Vi har matteprov imorgon, damnit!
Adjöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0