Utvecklingssamntal

Hej vänner. Jag ska på utvecklingssamtal om en timme. Är på dåligt humör så jag känner verkligen inte för det. Både mamma och pappa ska med, ännu sämre. Ska försöka övertala dem att bara en får följa med ;) 
Eftersom alla skriver om Obama nu så tänker inte jag göra det, jag är ändå inte så insatt. Men jag hejade på honom i alla fall. 
Nu ska jag äta lax, det blir man smartare av (fast jag kan la inte bli så mycket smartare...). Haha, nej men hej då sötnosar!
Puss på dig, dig och dig.


  hahahahaha! Hittade en två år gammal och ful bild på mig själv. Nu blev jag på lite bättre humör, hahaha. Erkänn jag var HET? (asså för er som inte fattar det så är bilden inte neutral utan på någon konstig inställning som gör att fejset ser enormt ut)
puss å hej ännu en gång.

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Skön bild :)

2008-11-05 @ 20:31:46
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: mathildas

haha vilken rolig bild:D

2008-11-07 @ 10:13:02
URL: http://saturdaynight.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0