Böhhhhh.

är so fucki'n tierd. Trött på allt. Jag vet inte om jag är trött på allt för att jag är trött, eller om jag är trött för att jag är trött på allt, haha (?). Mamma tjatar om att vi ska ta sprutor på torsdag (för Thailand), och då passar det inte för mig. Då tyckte jag att vi kunde ta dem på sportlovet, men det passar inte för mamma. Det är väl jag som får offra mig som vanligt, I guess. 
Jävlar vad trött jag är. Nu är det väl meningen att jag ska göra läxan. Tyskaläxa. Jag _hatar_ tyska. Fast SO är tråkigare, NO också, matte med. Äsch, nu orkar jag inte skriva mera. 
puss.

Kommentarer
Postat av: Pengargratis

Vill du ha en sprillans ny laptop bara genom att bli medlem? trodde väl det :D http://pengargratis.se/?r=2334

2008-10-17 @ 10:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0