Egon är vår vän.

Idag gjorde vi nån köttgryta på hemkunskapen. Till efterrätt blev det morotsmuffins. Efter skolan kom Frida och Jennifer till mig, vi gick å köpte godis, sedan gick vi upp till konfirmationsgrejen (vafan heter det egentligen!?). Egon (prästen) är så skön! SÅ borde alla prästar vara! Vi var ju där i två timmar, lite länge tycker jag. För på torsdagar i 2 timmar i veckan är det konfirmationmöte med Egon och på söndagar är det gudstjänst i typ 2 timmar som man oxå måste gå på... Dem säger ju ändå bara samma saker hela tiden. Typ "du väljer själv när du vill öppna din dörr till Jesus", "Jesus älskar dig för den du är" och "Jesus förlåter oss alltid". Liksom, vi har fattat! Haha nä men jag ska inte klaga eftersom det är frivilligt,
nu ska jag kolla på idol!
PUSSEN

Kommentarer
Postat av: GM

Har du haft en bra dag annars?



Ha det så bra. :)

2008-10-02 @ 20:15:21
URL: http://garbomannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0