god förmiddag.

Heeej! :D Farmor och Kackifaster kom idag. Alltid trevligt med söta släktingar på besök, även om Kackifaster pratar högt och frågar mycket, haha. 
Nu sitter jag och myser i myskoftan. Ikväll ska jag förmodligen vara med Magda, Jennifer och kanske Frida med. De ska åka och discobowla med fotbollslaget nu under dagen. Det är väl i sådana tillfällen man ångrar att man slutade i fotboll, typ. Haha, nej men det är inte så kul att bowla ändå, mest för att jag är så dålig. Jäjä, jag får väl se vad jag hittar på, kanske tittar på någon bra film, eller ägnar dagen åt att sitta vid datorn och häcka. Jaja, nu ska jag väl sluta skriva, innnan ni somnar av tristess. haha.

See' ya!

PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0