good night

HEJ, ska försöka ladda upp detta innan kl 00.00 så att det kommer på rätt dag. Streeeesss. Har 8 minuter på mig. Iaf.
När jag skulle ta ut cykeln från cykelstället idag så snubblade jag och skrapa upp knät, byxorna gick sönder och jag blödde. FAN vad tur att ingen såg (förutom Louise och nån torris i nian). Så nu har jag  plåster på såret :)  aja.
Klockan fem så cyklade jag till Magda. Frida och Jennifer kom sen. Vi gick å köpte godis, sedan kollade vi när frida åt pizza. Efter det kollade vi på Idol (Heja Loulou, Alice, Lars och Anna!). Han som jag inte kommer på vad han heter åkte ut. Men han som är så jävla snygg (blond) JESPER heter han ja! Han är sjukt söt, så han kunde gärna vara kvar lite till för min del, haha nej men ja. 4 minuter kvar. Efter det tog vi massa kort. Sedan gick vi ut å relaxade. Gick hem ganska tidigt, väldigt härligt faktikst. Imorgon har jag ingen aning om vad jag ska göra. Vad tycker du? 3 minuter kvar. 
PREEEESSS. jag slutar nu, för att vara på den säkra sidan. 
Just det, idag är det exakt 2 månader kvar tills jag åker till Thailand!
pussar

Kommentarer
Postat av: queenpeach

jag tycker rätt person åkte ur idol, helt klart!Kolla gärna in min blogg och följ min flytt mot Asien :)

2008-10-11 @ 08:15:32
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0