Härlig kväll!

HELLO girls and boys! Har precis kommit hem från Magdalena. Stör mig hårt på att min mamma ska vara så överbeskyddande och tvinga mig komma hem innan tolv, liksom hallå!? Det sjuka är ju att hon vet (tror) att jag inte dricker alkohol. Men det gjorde ju mina syskon i min ålder, och de fick vara borta hur länge de ville. Men det är väl egentligen en bra sak, för hon visar ju bara att hon bryr sig liksom (eller hon kanske bara jävlas?). Jaja, i alla fall. Jag, Magda och Jennifer hade så galet mysigt ikväll! När jag kom till M så gick vi ut med hennes hund Zacko. Efter det gick vi till Magda. Vi gick upp till Puttes (hennes bror) våning, as usual, och lyssnade på hög musik på hans dunderhögtalare. Vi rockade loss, haha. Efter det gick vi ut. Gick till kårevik och la oss på en brygga vid sjöbodarna och tittade upp mot stjärnorna medans vi pratade om allt mellan flygplan och träd. Sååååå mysigt! Och så pratade vi värsta allvar. Vi fattar typ inget. För liksom, hur kom människan till? Hur fick människorna olika hudfärger? Hur kan man veta allt om de som hände för typ miljontals år sedan (dinosarier osv)? Och finns gud? Är det bara vi som är dumma, eller vet någon något av detta över huvud taget? 
Jaja, ska ladda upp detta innan det blir en ny dag, haha. Imorgon ska jag på gudstjänst kvart i elva. Damn! 
Nu ska jag nog dra mig. 
PUSS'n PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0