Live your life

Ni har säkert hört denna låten förut, men visst är den bra?






Men hallå eller, lägg märke till att jag har laddat upp sex inlägg idag! (räknar detta som igår, eftersom jag inte lagt mig än, fattary vad jag menar mannen?)  Tror i alla fall att det är rekord för min del, not bad huh? 
Jajaaa, jag får väl lägga mig då, fastän jag inte är trött. What're you gonna do about it, bitch?
Nu känner jag för att skriva hur mycket som helst, men det tänker jag inte göra...


peace! (lägg märke till utropstecknet)

Kommentarer
Postat av: PJ

Grym blogg!

2008-10-12 @ 01:08:20
Postat av: Jonna

Godmorgon:)

2008-10-12 @ 07:08:24
URL: http://jonnaa.se
Postat av: Diana

Härlig blogg du har! Hoppas du får en bra söndag! Välkommen till min blogg där jag skriver om mitt liv som ung, nygift juridikstudent! Här kommer jag att skriva om mitt liv, mode, många resor, mina älsklingar, inredning, vardagslyx och mycket mer! Har jobbat extra som make up artist på filminspelningar samt manikyrist, så jag kommer med många tips!

2008-10-12 @ 11:55:44
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0