Min kusin åkte hiss med Zlatan!

HEJ! Min faster ringde nyss. Faster, hennes man och kusinerna är i Stockholm. De ska kolla på Sverige- Portugal matchen. De bor på samma hotell som de svenska spelarna. Min nioårige kusin och hans kompis springer runt med en penna och ett block i handen för att fråga efter autografer om de ser några spelare. De såg Kim källström (han heter så va?) och frågade efter hans autograf, blev jättenöjda och skulle åka upp/ner med hissen. Gissa vem som stiger på? Jo, självaste Zlatan såklart! Deras idol! Han var jättetrevlig och pratade med dom. Han sa "hallå grabbar", "hur är de", "vad ska ni göra då?" och "vart kommer ni ifrån?". De blev ju helt till sig och glömde såklart att fråga efter hans autograf. 
COOLT va? 
hihi, nu ska jag gå till Magdalena, ha det bäst! Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Spiderchick

coolt =)

2008-10-11 @ 20:42:54
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: ♥JuJu♥

Haha grymt där ;)

2008-10-11 @ 21:13:36
URL: http://shesmiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0