Oh happy day!

Hejsan! :D Idag har varit en fartfylld dag, haha. Gick till skolan, samhälleprov (gick asbra för att vara mig!) sedan tyska, fysik, lunch och hemkunskap (gjorde soppa å bullar). Efter skolan så åkte Frida å Jennifer med mig hem, vi köpte godis och kollade i massa gamla skolkataloger. Sedan gick vi till kyrkan för konfirmationsmöte i två timmar. Efter det så gick jag och Jennifer med Magda hem. Vi hade skitkul, relaxade mest. Och tog massa kort i mörkret och så (med M's kamera, så har inga tyvärr). Och nu tänkte jag duscha, shava legsen och sedan titta på TV/lägga mig. För imorgon ska jag vara med girlsen igen. After the fucking school of course. 


PEACE

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0