photos and photos

HEJsan! Har precis kollat på dia-bilder med mamma, pappa, kackifaster och farmor. Det var från när pappa och co var i USA 81. Och sen när mamma å pappa var i Thailand 85, det var jätteöde i Thailand då, men nu har det ju förändrats en hel del!
Och på tal om bilder så tänker jag lägga upp några nu. På mig själv, såklart haha.
Haha, men först en grej som pappa sa som jag tyckte lät så kul (har dålig humor)
När vi tittade på diabilder från Thailand så kom det upp en bild som låg fel (den var typ från Polen, det var iaf massa snö och gamla byggnader). Sen efter en strandbild så kom det upp en bild på två små grisar.
Pappa (irriterad): Men vafan är detta då?! Är det på slottskogen eller!?
Mamma: Nej, det är ju i Thailand, det finns grisar där också...
Vet att ni kommer sucka och tänka "vad var det roliga?", men det var faktiskt kul för stunden. Aja skit samma.
Nu kommer lite halvkassa bilder på moi.


         


yeah haha! Farmor kom in till mig nyss och gav mig en slant. SÅ söt!
CIAO!

Kommentarer
Postat av: cammie

tittar in

2008-10-11 @ 17:30:55
URL: http://silverkiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0