Utkast: tjao. Ställde ...

Har inget att göra, så jag gör en lista nu för att fördriva tiden.



Ditt namn? Linnea Sandberg
Födelseår? 1994
Hur Lång är du? 174, tror jag.
Spelar du något instrument? nä.
Dina första tankar när du vaknar? vad är klockan?
Vart befinner du dig just nu? In my fuckin' house, man.
Biter du på naglarna? nej usch

Vad har du för färg på kalsongerna? kalsonger?
Har du några husdjur?  katt'n 

Är du singel? Ja, så kom o ta mig!

Vem är snyggast? I världen? 
Vem vet mest om dig? Just me.
Vad vill du ha just nu? En ny mobil skulle inte sitta fel. Eller kan någon spola fram tiden till den 10:e december hade jag inte tackat nej :')
Ditt mål i livet? Att lyckas.
Rädd för? HEHE, jag? rädd? Skulle inte tro det, pysen.
Hur gammal är den äldsta person du kysst?  you tell me.
McDonalds eller Burgerking? Svårt, men tar nog Donken.
Sjunger du? Hemma
Vad har du för skostorlek? 38-40
Vill du gifta dig? En ful dag kanske.
Kommer du överens med dina föräldrar? Nja, gör jag väl...
Din hårfärg? Blond
Skor du hade på dig idag? Vita sneakers

Vad sover du i? I en säng, oftast då.
Kläder du har på dig? pyamas
Favoritårstid?  Sommarn, utan tvekan.
Favoritmat och dryck? Eeeh, gillar inte mat.
Hur svarar du i telefonen hemma? hej det är linnea.
Hur svarar du i mobilen? hallå?/ aa?/ vad är det?...
Sov du ensam inatt? yes I did.
Vad gjorde du kl 08 imorse? söv.
Vad var det senaste någon sa till dig? jag kör tove till bleket, okej?
Druckit idag? oboy och te.
Vad är det för väder hos dig nu? regn.
Godaste glassmaken? nougat hela tiden.
Drömmer du mardrömmar? det händer och fötter
Favoritklädsel? der pyama (tyska)
Favoritgodis? I love smallcandy!

Hur många kuddar sover du med? 2-3 st.
Längtar du mest efter just nu? THAILAND!!! damnit
Vad luktar det nu om du sniffar lite? är förkyld, så känner ingen speciell lukt :'(
Saknar du någon just nu? JA! come back?
Snus eller cigaretter? inget, men om jag måste välja så blir'e cigg.
Vill du ha barn? of course, men inte än på (minst) 10 år.
Längtar du till din nästa födelsedag? ohja, mobil för hela slanten. (om jag inte köpt en innan)
Är du blyg? OHJA! damnit

Tycker du att du har fin dialekt? Ja, jag gillaren.
Tycker du om fester? hmm, alltså det beror ju på vad det är för fest. Är nog inte mycket av en partyprisse. Än.
Tycker folk du är snygg? Ska jag vara ärlig? Jag har absolut INGEN aning! Men jag hoppas det, även om jag inte tror det.
Har du använt någon hårprodukt idag? nä.
Vad har du för planer till helgen? helgen? Det är ju fan helg nu! Så vafan.
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? tycker det är bra som det är, om jag ska vara ärlig.
En bra film? fel person att fråga.
Vem får en kram? DU får en kram!
Vem får en puss? komsi komsi
Sprit, cider, vin eller öl? Cider.
Hund, råtta eller katt? Zelmaaaaa!

Tycker du om din pappa? Gör jag väl. Han är FEEET(T) bra. 

 

 

Hare bra girls'n'guys. 

See you later alligator!


Kommentarer
Postat av: Matina K

Rolig lista

2008-10-26 @ 21:02:24
URL: http://www.my-pink-passion.com
Postat av: Alisa

det va ju en lång lista men skoj att läsa den.)

2008-10-27 @ 01:30:49
URL: http://missalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0