alone in the dark

Ja, det blev att jag satt/sitter helt ensam ikväll i alla fall. Jävligt trist faktiskt. Känner mig asmobbad, haha. Har kollat på TV och ätit godis&chips. Den enda levande varelse jag träffat idag är min katt. Det känns jättekonstigt. Hjälp mig, typ. Får se hur det går att sova helt ensam in the dark. Börjar bli trött, men vill bli ännu mera trött, så att jag somnar direkt... 
Imorgon ska jag nog vara med Jennifer och Frida. 
Nu ska jag gå in på youtube och nörda ;) Laddar kanske upp något klipp om jag känner för't. 
puss på dig, dig, dig och dig.
I love you all!

/ L
haha, laddar upp en ganska puckad bild också, för jag är ju lite puckad. (shit vad längesen det var man sa 'puckad' :o eller?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0