älskade fredag!

Jag älskar fredagar, helt klart bästa dagen på veckan. Eller nej, Lördag kanske? Nä, fredag är nog lite bättre. Tror jag. 
Vi har typ bara roliga lektioner på fredagar, vilket är toooppen!
Kan inte sluta tänka på en grej. En kille i min klass (the new kid) svettades som en jävla kossa idag på idrotten. Alltså, det var inte en torr fläck på T-shirten, eller jo halva framsidan, men ändå. Hurfan kan man ens svettas så mycket? Han spelade med jeans också, och det var svettfläckar på dem med med, från låren då. Det är verkligen inte normalt! Jag skulle slutat spela(innebandy)om jag var han, för det är ju pinsamt att springa runt som en dränkt katt. Nu låter jag säkert jättetaskig. Men jag var bara tvungen att skriva det, det var så jävla vidrigt. Tänk er själva liksom... 
Men nog om det. Jag ska kolla på TV och äta fingrar (kakor) nu. 
Puss och Kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0