Atene

NU ÄR JAG HEMMA! Thank god! Vi har haft jättemysigt ute med Atene! Det första jag gjorde när jag kom hem var att borsta tänderna, jag har inte borstat dem sedan måndag morgon (mest för att jag åt godis heeela tiden). Och nu längtar jag efter att duscha, för jag har inte duschat sedan söndag kväll. Känner mig riktigt ofräsh. Men i alla fall, det var kallt och jag frös ihjäl, men jag överlevde (hur konstigt det än låter...). Första kvällen sov vi i Lysekil och andra på Marstrand. Eivor hade fixat två gitarrer med så vi satt och sjöng hela tiden. Jag, Annie, Rebecka, Frida och Jennifer gjorde en låt. Den går såhär (efter varje rad så spelas det 'dudu-dududum' på gitarren):
Skepp Å hoj
Vi gillar Oboy
Masten är uppe
Vi gillar Guppe
Vi vet inte vad det är
Men det får va' me'
Vi sover jävligt trångt
Men vi ska inte åka långt
Det blir tungt
Men ta det lugnt
För Eivor är ball
Och Robert på en pall
Hans han fiskar
Och Bosse viskar
Nu är det slut
Ha det bra... Kurt?
HAHA, erkänn den är bra? va va va???
Jag, Frida och Jennifer kom tvåa på novelltävlingen! Man skulle skriva om 'du är skitignödig, toaletten på båten är sönder och det är långt tills nästa hamn, vad gör du?'. Haha. Ganska kul faktiskt!
Och när jag kom hem hade jag 312 olästa blogginlägg på bloggkoll.se
Men jag ska föra över bilder från kameran till den andra datorn. Klart att jag lägger in några här! 
Puss sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0