Bilder från Atene

Som jag lovade så kommer det givetvis bilder från Atene nu! Se och njut ;)

vi sov i små hytter
Vi sov i små "kojor"

 Man fick klättra om man ville, men jag ville (vågade) inte.
I like!

watch the sky
watch the sky

Rebacka, Eivor och jag. (vet att jag ser förjävlig ut)
Rebecka, Eivor och jag (vet att jag ser förjävlig ut)

mysigt!
mysigt!

I Lysekil där vi övernattade första natten (på båten givetvis)
I Lysekil övernattade vi första natten (på båten såklart)

vi var flitiga toalettbesökare
vi var flitiga toalettbesökare!

charmigt
charmigt

massa kärlek till er!
massa kärlek till er!



SÅ, nu orkar jag inte mera. Om ni vill se mera bilder så besök min bilddagbok: linnnnnnnea heter jag där.
See you soon.
Ciao

Kommentarer
Postat av: maria

den där båten har jag också åkt för typ fem år sen!!

2008-09-18 @ 18:42:01
URL: http://mariiiiiiiiiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0