blåsigt

HEJ! :D Vi hade ingen hemkunskap idag så vi slutade 11.25, haha! Fast vi visste inte det förrän efter lunchen, så vi gick hem vid 12, hehe. Men när jag skulle cykla hem så var det såklart världens motvind. Man fick till och med trampa på som fan i nedförsbackarna! Det var hemskt! Men eftersom jag hade ätit så mycket på lunchen (spagetti och köttf.) så cykla jag ner till kiosken och köpte en fet påse godis, det var jag värd! Mmm, me like. Också fick jag ett brev från posten/Yves-rocher. Men det stod att man måste vara 16 för att beställa! Så jävla sur blev jag, för mamma hade ju betalat med sitt VISA-kort direkt på sidan, så jag tänkte inte på att det skulle ha någon betydelse vems namn paketet stod på. ÅHHHH!!! Men jag ska fan inte beställa om allt igen, dröööm lixom. haha. 
Jag har ingen aning om vad jag ska göra nu. Någon idé? Vad gör man en blåsig förmiddag klockan 12 medans alla andra går i skolan? vaaaaa? vaaa? vaaa? Kollar på TV kanske? :=)
Nä, nu ska jag sluta skriva, OCH sluta äta godis! 
Ha en blåsig dag, kram L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0