förkyld

Halloj. Nu har jag blivit förkyld! I fucki'n hate it. Vi fick tillbaka våra prov från Biologi-provet idag. Fick jättedåligt resultat, men vi visste ju inte att vi skulle ha prov, det var oförberett. Men jag fick i alla fall 8 av 20 poäng, hehee! När jag kom hem från skolan så åt jag pizza och drack jaffa, haha. Sedan gjorde jag chokladbollar. Dåligt onyttig jag är, but I can't help it. 
För övrigt försöker jag få upp en ny header. En kille har gjort en header till mig, men jag har inte fått upp den än, något har gått fel lixoooom :( Synd. 
Jag fick läxläsning/film på elevens val. Blev lite sur att jag inte fick baka. Jag får ALDRIG baka! Har valt det som förstahandsval i flera år, men aldrig fått det! Det är så tråkigt när det luktar kakor över hela skolan och folk kommer ut med feta påsar med kakor och läskar... HAHA, nu är jag lite barnslig, men ändåååÅ!!!! Och i sjuan hade jag ju först läxläsning och sedan film, så får jag båda nu. Jaja, fuck them! 
en snorig puss på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0