kålsoppa...

Haha, jag är fortfarande på sjuuuukt dåligt humör. Jag tror jag blev överdrivet besviken över YV-grejorna. Jag menar, det är ju bara att beställa nya (bara att man inte får den där parfymen på köpet som jag hemskt gärna ville ha). Men jag skrev ett inlägg förut idag som jag inte kunde med att lägga upp. Först skrev jag att jag var sur och blablabla sen skulle jag skriva en dagens bra-lista. Alltså 3 saker som jag gjort bra idag. Men jag kom fan inte på något bra som jag gjort. Och då blev jag ännu surare. Sedan kom mamma hem och skulle laga mat. Då kände jag att det luktade kål, (kål är det värsta jag vet) och då sa jag: "säg inte att vi ska äta kål?" och då sa hon att vi skulle äta kålsoppa. Haha, jag fick världens gråtatack. Jag har jättelätt för att gråta hemma, faktiskt. Eller i alla fall när jag är ensam, brukar aldrig gråta offentligt. Men typ när jag ser på film/läser texter och tänker på hemska saker osv. Så, nu vet ni. 
Är fortfarande förkyld med. Okej, detta blev ett jätte negativt inlägg, but I can't help it... or wait, yes I can!
FAAAAAN vad det blåser ute! Jag svimmar!! Ja just det! En i min klass höll på att svimma idag, han var helt vit i ansiktet. Men det är en annan historia ;) 
Nu ska jag äta kolsoppa, wish me luck
pusss/ Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0